Monday, November 15

AkU CiNtA..

waa..setelah sekian lama ndak buka ne blog...terasa rindu plak
dihati..ntah apa khabar nya...nasib baik la blogku syg ni sentiasa
brada dalam keadaan baik..wahai blogku syg, ketahuilah bahawa, walaupun aku jarang membukamu, memperdulikan mu dan jarang membelaimu..tapi percayalah..aku sangat2 sayang kan ko..hehehe...tuan mu ne ndak punya banyak waktu untuk mengurusmu hari2.....banyak lagi komitmen tuan mu ne sebagai seorang pelajar....tp aq sangat sayang blog akuu.....hehehe...thanx for the person that create this blog for me..hehehe....apapun, sabar ko ya blog..tunggu cuti sem..aku akan layan ko hari2..hehe...aku akan isi ko dengan cerita yang menarik dan menggembirakan...aku akan "make up" jugak ko sampai ko jellek suda..haahaha...sayang blog ku cinta...hahahaha

No comments:

Post a Comment