Monday, October 17

TAKUT..


....Rupanya, hidup sebagai seorang insan di muka bumi ini, terpaksa berhadapan dengan pelbagai "masalah" hidup. Adakalanya, masalah yang wujud itu disebabkan diri sendiri. Aku jadi takut melihat insan disekelilingku..alami pelbagai kerisauan.bagaimana jika aku berada ditempat mereka kelak? Adakah aku seorang yang kuat?atau tidak?aku jadi takut untuk menhadapi semua itu..bukan aku menolak fitrah manusia, tetapi aku bukan seorang yang kuat untuk menghadapinya..Oleh itu, kuserahkan segalanya kepada MASA untuk menentukannya..pengalaman yang ku hadapi melalui kisah-kisah mereka akan ku jadikan sumber kekuatan untuk terus berdiri.. akan ku jadikan ia peringatan berguna untuk diriku, adik-adikku, dan juga kaum keluargaku yang lain..ianya BUKANLAH SEINDAH YANG KITA SANGKAKAN..

No comments:

Post a Comment